14.9.10

Prosjekt Brigadèr

 Hurra!! Endelig ferdig med Brigadèr til min kjære! Egentlig har genseren vært ferdig lenge, men som vanlig er det montering og i dette tilfelle montering av glidelås som har vært bremsen. Montering av glidelås er for vidrekomne! Og ikke for pyser, slik som meg! Så når jeg hiver meg til med noe slikt, da er jeg for sikkerhets skyld alene hjemme ... Ingenting er så umotiverende og provoserende som å sette seg foran symaksinen, med noe man er 100% sikker på man kommer til å plages med! Og at det ikke kommer til å bli pent, det er nesten like sikkert som amen i kirka!! Og her kommer et lite tips om isying av glidelås i strikkeplagg ( for så langt er det kun der jeg syr i glidelås!) ; usynelig, eller skjult heter det vel, glidelås er å anbefale!! Faktisk, om jeg skal si det selv; relativt enkelt å sy i, og pent ble det også!! Hurra!!

  Brigadèr var en umiddelbar forelskelse her på huset, både hos meg og hos min kjære. Og en av tingen som gjor at jeg virkelig falt for denne var økningen under armen! Genialt og dekorativt. Jeg har vært så frekk å freidig, at jeg har adoptert løsningen til Mariusgenseren jeg jobber med, og det blir ganske bra! 


Brigadèr er strikket i Peruvian HighlandWool fra 123knit.com, kjempedeilig! 

Her i Bodø har høsten hatt sin innmarsj! Det blåser skikkelig, skogen skinner i et fargespekter som går i gult, rødt, grønt og orange, men vi har sol ! Sånt motiverer og inspierer! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)