26.5.11

Updates...

.. jeg finner fram Jif Støv-tingen og koster litt støv av bloggen min.. ikke at jeg var en ræser på blogginga før det stansa fullstendig opp, men en og annen oppdatering ble det jo..
Det har skjedd mye siden siste innlegg; jeg ble gravid, jeg ble kjempegravid og kvalm, jeg ble kjempegravid, kvalm, og fikk problemer med bekkenet og nakke/skulder/rygg... og strikkepinnene ble lagt i skuffa, prosjekter gjemt under sofaen og rugeprossess iverksatt! Jeg rørte ikke strikkepinnene igjen før vi var tippa desember.. da fikk den vordende storesøster en ny nøstebarndress.. Også ble pinnene lagt tilbake i skuffen igjen.
Plutselig ble jeg overmannet av dårlig samvittighet.. stortesøster hadde nesten en fullverdig garderobe av allslags strikkeklær og strikketilbehør før jeg var passert sv.skapsuke 25... Lillesøster ble den lykkelige eier av babyullteppe da hun var 3 uker gammel.. Til mitt forsvar kom hun tre uker før termin..
Nå er jeg ikke fullt sånn kjempegravid lenger (!!), bare litt post-gravid.. bekkenet roer seg betraktelig fra dag-til-dag, og nakken og skuldrene er tilbake der de hører hjemme... Noen prosjekter er ferdige, andre i planleggingsfasen.. For mens man sitter der og ruger, så har jeg vært en kløpper på å oppdage nye garntyper, og jammenta har jeg ikke tenkt å prøve ut noen av de!


... to be continued... !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)