24.6.08

Slurvevær / Innevær / IKKE Sommervær....

Pga skikkeli sommervær og fantastiske flotte daga, bruke eg tia mi inne og prøve å finne på alle andre ting enn husarbei.. Å i bunn og grunn kje så ailt førr vanskeli.. Berre at de ende me litt snåle ting, som OL- Floka sangen på hjern' og photoshot me de eminente mobilkamera... (SE w880i... eller nokka.. it's a joke!! Men kem tok digitalkamera mett??)
Åsså fant eg ut at sia eg skraut på meg et så fint sett i lime og kvitt i siste innlegg, måtte de jo bevises.. Så mi kjære venninna sendte over bilde av både sett me og uten beibi...
Og knappestolpa e faktisk kje mi sterkaste sia...

De e i bunnoggrunn kje så ille me dårli vær, avogtell.. Men når de e sommer, igår va de St.Hans og man førrvente litt meir enn bortoverregn og +10,5 gr, kan de gå litt på humøre laus.. Tilogme på familiens firbeinte venn.. Vanlivis e han en kjappis, som elske å være ute å finn på meir å meir utspekulerte rampestreka.. Men idag har han vært en slapping, berre sova å kosa (så man ska jo kje klage!) og spist litt og sova å kosa litt tell....

Å det e her photoshoten me de fantastiske kamera kommer inn i bilde.. Vanlivis e han umuli å få festa på film.. men i grått og tåkevær, e de kje så umuli alikavel;) Denna krabatn fylle 9mnd i Juli, å e mor sett lille gull å far sin røver.. Noen påstår at han e bortskjemt, men den slags tull vil eg kje høre snakk om..
Kan vel kje eg nokka førr at vann kunn ska drekkes fra melkeglass, rosiner e en delikatesse og at de kje kan finnes nok leka her i live....!!! Bortsett fra at han e et trøtt tryne og en snorkulf, e han faktisk som min kjære bror uttalte; en knakanes triveli fyr! Så de såå!


No får eg dårli samvettiheit, plikter kaller....

Atte de går'an å bli så trøtt......

1 kommentar:

  1. Hihi, førr en søt katte!

    Ja, du må gjerne kom innom butikken, d e nu på smykkestein æ hold til. Mandag og onsdag fra 10-14.

    Arti at du har fått en blogg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)