11.7.08

Like Nike... just do it!!

Nyanskaffelse... Eg har kjøpt meg ny symaskin!!Den gamle hadde et hinsides behov førr service, å da eg kom tell butikken korr dem utføre service på Singer'a fallt eg pladask førr en Singer Quantum 9920... :D Kjøpt og betalt å har allereia fått prøve seg på en litn topp... Vel, eg e kje nokka stor artist når de kjæm tell søm..hehe...men de bei no et klesplagg om kje anna, og eg trur faktisk at de kan taes i bruk!!Eg har aldri sydd etter mønster før, anna enn gardina å de går vel strengtatt kje etter mønster.. så detta va nokka heilt nytt !!
Gammelmaskin, ska ho mamma få tellbake.. Den funke som berre juling, sjøl om den treng service, og e en krutego maskin;) Berre litt gammel kanskje...? Og den nye har tekniske spesifikasjona som eg rettogslett kje veit ka betyr engang! Eg har mykje å sette meg inn i... Ellers har eg vært på en kreativ shopperrunde idag.. Myk start og Strikk til nøstebarn e bidd kjøpt, og garn tell ei buksa me sella fra myk start e kjøpt (mørk lavendel-lilla, i alpakka.. deili å mjukt :) ) Eg forberde meg tell en typsisk nordnorsk sommer me andre or..heheheh
Ellers hell eg på me ei jakke, tar utgangspunkt i setedalsjakka berre me stripe denna gangen... Igjen måtte eg ta i bruk de eminente kamera på mobiltelefon (av enelleranna grunn har EG kjøpt en musikktelefon...), førr digitalkamera e på flyshow i engelandet... Så finfine farga får en ikkje like finfin gjengivelse.. Men, stoffe tell toppen e i lilla, rosa, lime.. veldi glatopp, me hjerta på.. cute-cute-cute! Strikkejakken strikkes i jordfarga.. vrangborden i olivengrønt, mens stripen går i sjokoladebrunt, beige og kvitt... Har kje lagt den tell på Ravelry enda, men de kjæm! Så va de å få tell den knappestolpen (som eg åsså e så innmari go på), og finne noen tøffe knappa som passe tell jakken og en litn kanutt på 2 år :)

No ska eg rødde kjøkkene.. de ser ut som noen veldi uerfarne har sydd der inne!! Åsså e de dags me litt middagsmat...!

-M

1 kommentar:

  1. Hi, Very impressive blog. Please let me know more about your Interests. Thank you.

    ritchieinfo.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)