25.2.09


Da va de' dags me ei lite oppdatering tell.. må vel bli litt flinkar tell de', førr tia går så fort..
Vi har vært på UL, ikkje mindre enn to ganga! Heldie oss :D Første gangen bei vi satt 14 daga tellbake i ti'... litt slukøra gikk vi ut derifra, vel viten om at vi måtte gå to uke om igjen.. av en eller anna grunn føltes de' som strafferunda, men de' tok kje så lang ti før vi innså at vi faktisk hadde tjent 2 uke ekstra me lillegulle i magen :D Å sjøl om vi glede oss tell vi ska møte nurske, e de nokka me følelsen av at eg har en leieboer.. Å og kjenne sparkan og at gulikken snur rundt på seg.. ja de' e ganske fantastisk, å mannan kan værsågo være litt misunneli på oss ;)
Men sia vi fikk fløtta på termin, ville jordmora ha oss tellbake på en litn sjekk-up, berre førr å se at lillegulle utvikle seg sånn som de' skal.. Og heldivis, de' gjør de'!! Så igår, tirsdag, va vi på UL nr.2. Da forstyrra vi gulikken i formiddagskviln å møtte på en nokka lite samarbeidsvilli krabat... Ifølge far'n; like sta som mora..jauhau.. Så me beina i kryss, og navlesnor godt planta mellom føtter'n turde kje jordmora si nokka om kjønn... Så sånn e no de.. å like greit har eg funne ut, førr da slepp eg å bi bombadert me evnt. blåe / rosa klær i alle varianta... når de eg mest vil ha, e kjønnnøytrale klær i glae farga...!! Good luck...! Så no føles de' som juli (24 juli termin) e ufatteli langt unna.. sjøl om eg e smerteli klar over at tia kjæm tell å gå heidundranes fort! (og førstkommende tirsdag; UKE 20 HALVEIS :D:D:D)

Eg e bynt me fysioterapi.. eg har et kranglat å uforskamma bekken... De' resultere i at di enklaste knip-og-løft-høyre-fot-øvelsan e ei utfordring....og etter en time me øvelsa og massasje e eg ganske ferdi førr dagen... Kje heilt sånn som eg såg førr meg svangerskape, men okida! I utgangspunkte en smal pris å betale.. Åsså får man berre holde mote oppe, se de' positive i at mannen må støvsuge huse og strikke en sokk eller to eller ei buksa eller ka de no måtte være... :)
Å apropo strikking.. etter siste innlegg i bloggen fikk eg ånden over meg, førrnekta samtlie påbegynte prosjekta og heiv meg igang me ny setedalsstrikk.. i kvitt og brunt! Ah, korr lekkert blir kje de' :) Å fort går de' tilogme åsså... jakka e ferdi (sjøl om monteringsangsten kom over meg...) å eg har et bein igjen på buksa... Så kanskje eg klare å strikke meir som en ting før beibien kjæm tell verden? De' e jo lov å håpe...:)

(Åsså et liiiite WTF!!!!! Hørte nettopp på nyheitan at "folk" vil at TV2 skal tekste "da daman drog"... No får dem pinadø gje seg!! Eg bi så overgjedd at eg kje finn or...... !! And that's saying something!! Å når eg først har bynt der.. "da daman drog" e nokka av de herliaste som finnes :D Herlie, nordnorske manna :) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)