2.12.09

Kosestund...



Ingenting er deiligere enn å kose med ei lita nybada ei!
Og ingenting varmer et mammahjerte mer enn en trillende latter og varme, røde kinn:)


Og mens barnet sover, så strikker mamma`n! Strikkajulegaveprosjektene nærmer seg fullført, og det er neste litt vemodig at jeg ikke får det travelt iår... ??Jeg har en liten vott igjen, også er jeg klar for å strikke til Madam Mim!
Jeg har strikket to sett Ready, set Winter. To tøffe gutter, som skal ha det varmt og godt i barnehagen!
Også har jeg strikka Autumn Leaves fra Pickles. Den er så søt og fin! Og kjempemorsom å strikke! Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan daysiene ser dagens lys, men etter å ha "knødd" med det til klokka var laaangt over sengetid, så skjønte jeg det til slutt!



Jeg har lært noe nytt!! Hvordan lage litt mer spennende fotomontasjer! En STOR takk til Blomsterpiken!! 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)