2.3.10

Februaryblues...

Februar har, tiltross for at det ikke er skuddår, vært en lang måned.. Kreativiteten har vært under frysepunktet, og påbegynte prosjekter har lidd en ublid skjebne..! Jeg har endelig fått ferdig bukseprosjektet mitt! 10cm vrangbord, 2r 2vr 2r 2vr 2r 2vr... i det uendelige! Jeg holdt på å gi opp hele greia, og starte opp med noe nytt (igjen).. Heldigvis holdt jeg ut, og da jeg begynte på beina sa det svosj og vips var buksa ferdig... Strikket med nytt garn! Filcolana New Zealand Lammeuld, what took me so long?? Etter en liten runde med milo, så ble buksa så myk og god at det var nesten ikke måte på! Og et kjempelett garn å strikke med, jevnt og fint resultat! Og ikke nok med det!! Servicen var fortreffelig! Jeg har også bestilt, og fått, garn til Nøstebarndressen. Det ble bestilt en mandag, og onsdag samme uken hadde jeg garnet i posten!


Fortsatt litt stor til Mathilde, men til påske skal den nok passe og velsådet :)
Nå venter 4 nye nøster fra 123knit.com på å bli hespet opp, og forvandles til Nøstebarndress!

Håper på en mer kreativ mars! 

3 kommentarer:

  1. Så flott bukse! Likte at den gikk så høyt på livet, og fargene :-) Du er kjempedyktig!

    SvarSlett
  2. Har sagt det før, og sier det igjen; denne var dritfin i fargene! Digger vrangbordene i annen farge. Neste ullbukse blir sånn, garantert!

    SvarSlett
  3. hehe, takk og takk begge to! LItt sen tilbakemelding.. buksa er superfin, men akk så upraktisk!! Som vanlig skippa jeg å strikke bleierompeforhøyninga, og det lønna seg dårli! Buksa har vært ubrukelig!! Så neste gang ( hvis det blir en pga den usannsynlige kjedelige vrangborden); bleierompeforhøyning!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)