5.3.10

Nøstebarndress

Jeg har lenge gleda meg til å starte på Nøstebarn sin dress i dobbelt garn, og endelig!! På onsdag la jeg opp til ben 1, og idag blir ben nr 2 satt på pinnene! Jeg må bare skryte enda en gang av garnet, Filcolana`s New Zealand Lammeuld! Det er helt fantastisk, ganske enkelt å greit ;)
Jeg strikker str 1 år, men strikker lengdene til str 2 år. Håper det blir fornuftig til syvende og sist...

Lille Mathilde begynner å bli stor jente, og to små tenner som graver seg vei nede i underkjeven bevitner det..! Det er godt man ikke husker hvordan det er å få tenner.. jeg tror vi har sluppet billig unna, men merker på humøret til frøkna at det ikke er bare bare!
Etter nok en kuldeperiode, med tempraturer ned i 15 minus, er det endelig blitt litt mildere og snøvær! Hvis det lar seg gjøre, så blir det skitur imorgen.. kakao, appelsin, pulk og solkrem :) Vi lader opp til påske.... !!


1 kommentar:

  1. Hei! Herlig lita frøken du har!
    Hvis jeg skulle ha solgt, så ville jeg nok tatt 600.- for vottene. Lurte litt på det med disse, men vet ikke riktig...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)