26.4.10

Fullstendig tysnad...

... i bloggen for tiden. Det strikkes, det snekres barnerom, det ryddes i skuffer og skap, og det produseres strengtatt relativt greit i det ullomanske hjem for tiden. Blogglysten er på topp, men ting tar tid, og i ledige øyeblikk ( en stund slik som nå...) streiker kamera fullstendig, og de flotte bildene (av uferdige prosjekter) forblir der! 

Jeg og Mathilde dro til mormor, midt i beste asketid. Who knew, at et "lite" host på island skulle lamme et helt kontinent? Men vi klager ikke, vi fikk oss en ekstra dag sammen med mormor, og fikk reise med hurtigruta hjem til Bodø igjen! Og for en fantastisk tur!! Heldige med været var vi også, så vi satt mye ute på soldekket og kjente på sola! Hurtigrutetur anbefales... det slår meg hver gang for en vakker natur vi har, relativt uberørt og vill. 


Hvis jeg husker rett så er det fjellene rundt Sortland.
Der holdt vi jammenta på å bli igjen.. Note to self; når du forlater båten er det lurt å spørre når den skal legge fra igjen... Det gikk bra, men det er kun fordi magefølelsen sa at her var det noe som ikke stemte! 

1 kommentar:

  1. Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    Kjekt å høre om turen din, da har du jo vært i mine hjemtrakter! -jeg bor på Stokmarknes:)

    Du spurte om Gynther som jeg refererer til, det er boka "Barnetøy du selv kan sy 0-4 år", skrevet av Elsebeth Gynther. Masse fine mønster fra 70 tallet:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)