16.7.08

Ferdigstilling av arbeid...

Eg har, som sekkert så mange andre (eg e vel kje aleina om detta???), en haug me påbegynte prosjekta ligganes som entn treng å få festa tråa, eller strekka en arm eller en krage eller berre treng litt montering (førr de e jo de artiaste me heile strekkinga ;) )... eller som berre e kvartferdi...Så eg hadde noen daga fri fra jobbet, og fikk jo sjølsagt omgangssyka (heldivis en light versjon..men dog..)Så da va de berre å holde stand inne, å grave seg ned i montering, festing av tråa å ferdistilling.. Så no har eg en heil haug me strekkinge der alle tråan e festa eller arma sydd på... så der alle tråan e festa mangle de arma å der arman e sydd på mangle de kraga/knappa/....

Åsså bei jakken tell han Sander ferdi, og om eg får sei de sjøl; den bei ganske ålrait!Eg brukte oppskrifta på Setedals-jakken, men istedeførr mønster strekka eg stripe... i jordfarga.. å no har dig.kamera dokka opp igjen, så da bi jo bildan kje så værst heller... (istedeførr berre blåtona...) Syns de bei stili me den olivengrønne kantn rundt, de freska opp litt :)

Og sia eg e så fantastisk flink tell å strekke knappestolpa, så skippa eg heile knappestolpen, å kjøpte trøkk-knappa, åsså bi de kjøpt inn tøffe traktorknappa som pynteknappa..
Åsså klarte eg å ramponere Fana-gensern! den goe mjuke..strikka i alpakka ull, brunt og offwhite.. fikk de førr meg at eg sku lage båthals (hallo?!) og de bei jo veeldi vellykka..haha! Not! Så no må eg mote meg opp tell å rekke opp, å gjøre på nytt igjen.. lure litt på ka slags anfall de der va, men va jo greit å se at de ikkje gikk bra ;) Så bilda av den blir lagt ut når den bi gjort om, sånn som den egentli ska være!!
Tuddelitu:)







2 kommentarer:

  1. Trykknapper var lurt! Det hadde jeg ikke tenkt på. Synes knapphull er noe herk å få jevnt. trykknapper hopper jo glatt over hele "huske-å-strikke-inn-knapphull-problemet".

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Ja, garnet er laget av ren melk, så det er gøy å prøve. Men jeg jobber ikke der lenger jeg:(

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)