6.5.09

Jeg hjerter Ravelry...

... eller no sånt no ;) Jeg fikk plutselig ånden over meg, og har surfet rundt på Ravelry i timesvis de siste par dagene! Åfriogbevaremeg, så mye fint folk lager! Det er så mange utrolig kreative sjeler der ute, og som jeg synes er fantastiske inspirasjonskilder!! Jeg blir helt over meg av beundring (og litt misunnelse) over at noen klarer å strikke et par sokker, og ferdigstille de, på 2-3 dager!! Og når jeg da sniker på min egen side.. og ser x-antall UFO'er som bare ligger der og gnager på samvittigheten min.. (jeg har selvsagt ryddet unna UFO'ene hjemme, slik at jeg ikke ser de..ihåp om at ute av syne, dermed også ute av sinnet....hmm..funker ikke helt..) *gremmes* Og ikke nok med at monteringsvegringen er helt overveldende for tiden (jeg teller kjapt; 6 prosjekter...) itillegg er iveren over å starte på nye prosjekter ( baby-teppe feks...) altoppslukende...
Så hva er planen da? Legge baby-teppet til side og gjøre ferdig en haug me ufo'er?? Næhæi!! Nekter å legge fra meg baby-teppet, det er så deilig å holde på med.. Men!! Jeg kan jo feks (siden jeg ser at jeg klarer, mest sannsynlig,å bli ferdig med baby-teppet før baby'en faktisk melder sin ankomst) sjonglere litt... og strikke litt effektivt på både og..?? Vi prøver det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)