27.10.09

sjelden blogger...

Jeg; en meget sjelden blogger...

Men det er noe jeg har lyst til å gjøre noe med.. Nå har jeg lekt meg litt, prøvd å bli kjent med blogger.com og funnet ut at det er mye jeg kan gjøre for at bloggen min kan se litt mer spennende og gjennomtenkt ut. Og med litt mindre sjeldne innlegg, så kanskje dette også kan bli en spennende blogg for noen å lese.. jeg har ihvertfall ambisjoner!

Livet mitt handler for det meste om Goa mi. Jenta mi, som ble født i juli. Verdens fineste,søteste, kuleste og snilleste så klart! Og jeg er verdens stolteste mamma! Og som stolte mamma'er flest, så ønsker jeg intet mindre enn det aller beste for mitt barn. Mat og kjærlighet er selvsagte ting, og i tillegg skal hun ikke fryse. Dermed er prosjekt knit-till-u-drop født... bokstavelig talt;) (Heldigvis hadde jeg ikke strikket så veldig mye 0-3 mnd, for hun viser seg å være en veldig varm baby.) Dermed er det duket for julestrikk, vinterstrikk,påskestrikk,vårstrikk, sommerstrikk,barnehagestrikk.. i allskuelig framtid! Jippi!! Og prosjektene er mange, ideene enda flere og antall timer i døgnet ikke mange nok..

Så da er jeg; en ambisiøs blogger, som gleder seg til å blogge mere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen her! Jeg leser alle kommentarer og sette kjempestor pris på tilbakemeldinger :)